HTML

Gegendummen, avagy a megvilágosodás rögös útján

Szociális kapcsolataink intelligens emberekkel.

Friss topikok

Linkblog

Neszkávé

2007.06.07. 22:35 Csorfab

Neszkávé, azaz nesze kávé gyorsan, bazdmeg! Mert hát mire is van szüksége mai rohanó társadalmunk termékeinek? Ezaz! Gyorsan elkészülő kávé! Csak belebaszol egy-két kanállal a forró vízbe, és már élvezheted is, ahogy a koffein szétárad testedben, kiszélesítve elmédet, és lehetővé téve a nap hátralévő részének átvészelésére.

Életstílus. Na de milyen? Milyen élet az, amiben nem lehet kivárni, míg a tűzhelyen hangos rotyogás kíséretében lepárlódik az áldott fekete nedű, az a kurva kávé?

Életérzés. Én ugyan nem fogok baszakodni a kávéfőzővel, laza vagyok, bedobok egy kávét, és megyek dolgomra. Élvezet? Ugyanmár, milyen kicsinyes dolog. Ki akar egyáltalán élvezetet egy kávétól? Építeni kell a karriert, keresni a pénzt, mert akkor nekem jó lesz. Aztán ha élvezetet akarok, bemegyek a fitness-szalonba öt rugóér' fél órára azt csókolom. Úgyis a Józsi is ezt csinálja. Meg a tévébe' is ez megy. Megmondták nekem kéremszépen, hogy ezt kell csinálnom, mert hát mi mást csinálhatnék? Hülye vagyok én? Ebben a rohanó világban? Nem úgy megy ez...

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatébresztés fogyasztóitársadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://sociophobia.blog.hu/api/trackback/id/tr7094664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása