HTML

Gegendummen, avagy a megvilágosodás rögös útján

Szociális kapcsolataink intelligens emberekkel.

Friss topikok

Linkblog

Én mint MOL

2007.06.04. 23:14 Jichak

Ahhoz, hogy nyiltan, és egyetemesen fogalmazhassuk meg a hülyeség definicióját, valamint írhassunk példákat a képviselőből, elengedhetlen, hogy saját (iSpy szavaival élve) MOL-ságunkat bemutassuk.

Talán fél éve lehetett. Egy őszi estét gyanútlanul töltöttem el a Nagydiófa nevű gettókocsmában. Iszogattunk, beszélgetünk. Megoldottuk az élet nagy rejtvényeit, illetve megtaláltuk a következő rejtvényeket amiket megkéne oldani. Tovább ittunk, tovább beszélgettünk. 10 percenként váltottam témát, és beszélgető partnert ugyan az asztal pontjai között történő közlekedés éjfél felé elég problémássá vált. Majd mint az egy jó tisztességes emberhez illik a megbeszéltek szerint éjfélkor kiléptem az ajtón.

Na ez az amit már csak mások meséltek. Az utolsó emlékem éjfél elött 10 percel volt amikor ránéztem az órára és konstatáltam, hogy lassan mennem kell. Barátaim elmesélése szerint éjfélkor valóban kiléptem az ajtón és elindultam a Deák tér ama gyönyörű fénye felé.

Nagyjából háromnegyed három lehetett amikor arra ébredtem hogy csörög a telefon. A BKV 950-es járata rendületlenül halatt tovább az ő megszokott útján bár nekem halvány lila elképzelésem se volt merre járok. Telefonban az agódó szülők mégis merre járok.
Itt jön a hülye ember legszebb ismertető jele: A reflexió. Annyit mondtam a telefonba: "nyugi üllök a buszon mindjárt otthon vagyok" majd leraktam. Ami fél részegen, fél álómba is biztos volt hogy anyám agódik túlságosan. Majd ránéztem az órára, és rájöttem némileg már régen volt az az időpont amikor otthon kellett volna lennem.

Ezután vadul bámulni keztem (ki a fejemből) ki az ablakból hogy rájöjjek hol is járok. Majd megáltunk és felismertem újpestet. Nos itt csupán néhány probléma van. A 950 járat két végálomása rákospalota és pestszentlőrinc. Én a deáktérről a pöttyös utcához szerettem volna eljutni, és arra is indultam el. Honnan tudom ilyen biztosan? Máig fogalmam sincs hol van az ellenkező irányba menő busz állomása! Tehát az utamat igázva töltöttem a két végálomás között. Majd negyed négy felé kialudtan megérkeztem otthonra. A városnézés...akarom mondani város alvás, mély nyomot hagyott anyám aznapjában valamint az én homlokomon is amit az üvegnek döntöttem út közben.

Tehát a hülyeség ott van mindannyiunkban, és ha más nem, elengendő alkohol mennyiség felszínre segíti azt. Bár való igaz a buszsofőr figyelmes és ember barát lelke is szót érdemel aki két végálomást járt meg velem úgy hogy fel az Istenért nem ébresztett volna.
Nem baj,kicsit kék kicsit koszos, kicsit drága, kicsit lassú, kicsit pofátlan, kicsit bunkó, kicsit régi, kicsit ócska, de...de...de...

Aki tudja mi jön a De, után az a tippeit a commentbe dobja

4 komment · 1 trackback

Címkék: mol

A bejegyzés trackback címe:

https://sociophobia.blog.hu/api/trackback/id/tr4192802

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csorfab 2007.06.04. 23:26:09

de a kurva anyját! :)

Jichak 2007.06.04. 23:30:23

Ezt vártam Csorfab:D

A Hülyegyerek 2007.06.04. 23:30:24

De legalább gondolkodna.
süti beállítások módosítása